Gratis patroon december: Kerstster!

Als u deze maand iets koopt in de winkel of in de webshop, krijgt u het patroon Kerstster gratis. 

> Klik hier om de online tekening bij het patroon te printen.

De Kerstspecialdagen
do 12 & vr 13 december

Tijdens de Kerstspecial-dagen op donderdag 12 en vrijdag 13 december dompelen we onze winkel helemaal om in kerstsfeer. Naast de standaard maandaanbiedingen zijn er dan extra kerstaanbiedingen die alleen die 2 dagen gelden. In het cursuslokaal kunt u aanschuiven om de kerstster van het maandpatroon te maken. Ook zullen er lekkere hapjes zijn bij de koffie of thee. 

De cursussen van het nieuwe seizoen 

Voor de eerste helft van 2020 staan alle cursussen op de site! 

> Klik hier voor het overzicht.

Schrijft u zich hier in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van nieuws en aanbiedingen.
In elke nieuwsbrief staat een aanbieding die we alleen zo communiceren. Mis het niet!

Aan het versturen

Bedankt voor je inschrijving!

Oeps er is iets mis gegaan!

Machinaal quilten

Wij zijn in 2000 als eerste in Europa begonnen met het aanbieden van professioneel machinaal doorquilten met de longarm. Inmiddels hebben we veel ervaring en expertise opgebouwd. Kwaliteit staat bij ons altijd voorop.

> Lees meer

Webshop

Als enige in Nederland hebben wij een prachtige collectie dubbelbrede stoffen, maar inmiddels kunt u ook voor 110cm brede stoffen bij ons terecht. We hebben vele soorten tussenvulling in huis, garens van Superior Threads en het volledige assortiment garens van Mettler. Daarnaast verkopen we natuurlijk vele fournituren en quiltmaterialen. 

Dubbelbrede stoffen

Wat zijn we trots op onze grote collectie stoffen van 275 – 300cm breed. Vindt u het moeilijk om in de webshop te bepalen of de kleur past bij uw quilt? Koop dan eerst een Long quarter. Kijk of het erbij past en bestel daarna uw achterkantstof. De verzendkosten van de XLquarter krijgt u dan terug.

Tussenvullingen

Hier kunt u kiezen uit meer dan 20 soorten tussenvulling. Voor elk doel een ander soort. Van wandkleed, sprei, boxkleed of tafelkleed, van polyester tot katoen en alle soorten natuurmateriaal. Van plakbaar, dun of puffig. We helpen u graag om uw keus te maken.

Workshops& Cursussen

Wij geven ook quiltcursussen, workshops en bees in ons mooie pand in Zoetermeer.

Bent u beginnend quilter of wilt u juist de fijne kneepjes leren? U vindt hier de cursus die bij u past.

> Lees meer

Bernina Longarm

Elly Prins is ambassadeur van de Bernina Longarm en kan u alles vertellen over de Bernina Q20 en Q24. Indien u nadenkt over de aanschaf van een Bernina Longarm, kunt u een vrijblijvende afspraak maken voor een demonstratie.  

> Lees meer

Quildagboek

Ter inspiratie en vermaak tonen we op de Quiltdagboek-pagina veel van de quilts die we voor onze klanten hebben doorgequilt.

> Lees meer


SewEzi Naaitafels

SewEzi is de ideale comfortabele naaitafel. Uw naaimachine is verzonken in de tafel, waardoor u een comfortabele werkhouding heeft. Hierdoor houdt u het naaien veel langer vol.

> Lees meer

Nieuws

  • Nieuwsbrief december

    maandag 02 december 2019

    In de nieuwsbrief van december leest u over onze Kerstspecialdagen, ons 20-jarig jubileum, de extra veel aanbiedingen van deze maand en nog veeeel meer.

    > Klik hier voor de nieuwsbrief

    Om de volgende nieuwsbrief niet te missen, kunt u zich meteen aanmelden door in de linker bovenhoek op subscribe te klikken.

  • Kerstspecialdagen 12 & 13 december

    donderdag 28 november 2019

    Tijdens de Kerstspecial-dagen op donderdag 12 en vrijdag 13 december dompelen we onze winkel helemaal om in kerstsfeer. Naast de standaard maandaanbiedingen zijn er dan extra kerstaanbiedingen die alleen die 2 dagen gelden. In het cursuslokaal kunt u aanschuiven om de kerstster van het maandpatroon te maken. Ook zullen er lekkere hapjes zijn bij de koffie of thee. 

  • Nieuw: serie 'Indigo' van Makower

    donderdag 07 november 2019

    Nu ook in onze webshop: Deze prachtige oosterse serie 'Indigo' van Makower. U ziet hier ook een voorbeeld van een quilt die u met deze stoffen kunt maken.

    > Klik hier voor de stoffen in de webshop

  • Nieuwsbrief november

    dinsdag 05 november 2019

    In de nieuwsbrief van november leest u op welke beurzen we staan dit najaar, over het nieuwe gratis maandpatroon en natuurlijk de maandaanbiedingen.

    > Klik hier voor de nieuwsbrief

    Om de volgende nieuwsbrief niet te missen, kunt u zich meteen aanmelden door in de linker bovenhoek op subscribe te klikken.

  • Nieuwsbrief oktober

    dinsdag 01 oktober 2019

    In de boordevolle nieuwsbrief van oktober leest u onder andere over het sandwichen van uw quilt, over het nieuwe maandpatroon en hoe u zelf uw quilt door zou kunnen quilten bij ons op de longarm! En mis natuurlijk vooral de aanbiedingen niet.

    > Klik hier voor de nieuwsbrief

    Om de volgende nieuwsbrief niet te missen, kunt u zich meteen aanmelden door in de linker bovenhoek op subscribe te klikken.

  • European patchwork meeting in Frankrijk

    donderdag 12 september 2019

    Vanmorgen zijn we van start gegaan op de European patchwork meeting in St-Marie-aux-Mines in Frankrijk. We staan hier tot en met zondag. Zin in!

  • Nieuwsbrief september

    maandag 02 september 2019

    In de nieuwsbrief van september leest u onder andere over de nieuwe Grande Mobile van SewEzi, onze 'antieke' aanbiedingen en hoe u het best netjes een border aan uw quilt zet.

    > Klik hier voor de nieuwsbrief

    Om de volgende nieuwsbrief niet te missen, kunt u zich meteen aanmelden door in de linker bovenhoek op subscribe te klikken.

  • 2 plekjes vrijgekomen voor collagequilt op 23 aug!

    dinsdag 13 augustus 2019

    Deze cursus was vol, maar door afmeldingen kunt u nog meedoen! 

    > Klik hier