Gratis patroon september:
Colors of Hope

Als u in september iets koopt in de winkel of in de webshop, krijgt u het patroon colors of hope
gratis. Dit patroon is ontworpen door onze vrijwilliger Carmini. 

> Klik hier voor de gebruikte stoffen.

We zijn geopend

U bent van harte welkom in onze winkel, maar houden ons wel aan de 1,5 meter afstand. Het kan daarom zijn dat u even moet wachten tot er meer ruimte is. Is de deur dicht? Bel dan even aan.

Deze herfst veel cursussen 

Nu de meeste najaarsbeurzen niet doorgaan zijn we nieuwe cursussen aan het inplannen, zodat we ons daarop kunnen richten. Zo hebben we 3 cursusochtenden op de planning staan die gericht zijn op quilttechnieken: paper piecing, sashings en borders en bindings. We hopen van harte dat u zich deze herfst opgeeft om gezellig een cursus bij ons te volgen, samen met andere enthousiaste quilters!

> Naar het cursusoverzicht

Nieuwsbrief

Elke maand versturen wij een nieuwsbrief over aanbiedingen, nieuwe producten, cursussen en meer.
Laat hieronder uw gegevens achter om niets meer te missen.

> Klik hier om reeds verstuurde edities te lezen.

Aanmelden nieuwsbrief 

Aan het versturen

Bedankt voor je inschrijving!

Oeps er is iets mis gegaan!

Machinaal quilten

Wij zijn in 2000 als eerste in Europa begonnen met het aanbieden van professioneel machinaal doorquilten met de longarm. Inmiddels hebben we veel ervaring en expertise opgebouwd. Kwaliteit staat bij ons altijd voorop.

> Lees meer

Webshop

Als enige in Nederland hebben wij een prachtige collectie dubbelbrede stoffen, maar inmiddels kunt u ook voor 110cm brede stoffen bij ons terecht. We hebben vele soorten tussenvulling in huis, garens van Superior Threads en het volledige assortiment garens van Mettler. Daarnaast verkopen we natuurlijk vele fournituren en quiltmaterialen. 

Dubbelbrede stoffen

Wat zijn we trots op onze grote collectie stoffen van 275 – 300cm breed. Vindt u het moeilijk om in de webshop te bepalen of de kleur past bij uw quilt? Koop dan eerst een Long quarter. Kijk of het erbij past en bestel daarna uw achterkantstof. De verzendkosten van de XLquarter krijgt u dan terug.

Tussenvullingen

Hier kunt u kiezen uit meer dan 20 soorten tussenvulling. Voor elk doel een ander soort. Van wandkleed, sprei, boxkleed of tafelkleed, van polyester tot katoen en alle soorten natuurmateriaal. Van plakbaar, dun of puffig. We helpen u graag om uw keus te maken.

Workshops& Cursussen

Wij geven ook quiltcursussen, workshops en bees in ons mooie pand in Zoetermeer.

Bent u beginnend quilter of wilt u juist de fijne kneepjes leren? U vindt hier de cursus die bij u past.

> Lees meer

Nieuwsbrieven

Elke maand versturen wij een nieuwsbrief over aanbiedingen, nieuwe producten, cursussen en nog veel meer.

> Klik hier om u in te schrijven

> Klik hier voor eerdere edities van de nieuwsbrief

Quildagboek

Ter inspiratie en vermaak tonen we op de Quiltdagboek-pagina veel van de quilts die we voor onze klanten hebben doorgequilt.

> Lees meer


SewEzi Naaitafels

SewEzi is de ideale comfortabele naaitafel. Uw naaimachine is verzonken in de tafel, waardoor u een comfortabele werkhouding heeft. Hierdoor houdt u het naaien veel langer vol.

> Lees meer

Nieuws

  • Cursussenspecial

    vrijdag 18 september 2020

    Onze nieuwsbriefabonnees hebben een extra cursussenspecial ontvangen met ons volle najaarsprogramma. In deze mail stellen we ook onze nieuwe lesgevende aan u voor en laten we zien hoe we zorgen voor de veiligheid. Heeft u de nieuwsbrief gemist?

    > Klik hier

  • Cursus Dreamcatcher

    vrijdag 18 september 2020

    Gisteren de cursus dreamcatcher gegeven. Wat een gaaf patroon en wat een mooi resultaat. Na 1 dag een veer klaar en genoeg inspiratie om hem af te maken. Het is een collagetechniek dus heb je dit gemist, schrijf je dan in voor een collagequiltdag! 

  • Cursussen Jacqueline

    vrijdag 18 september 2020

    Jacqueline gaf 2 dagen achter elkaar les in de tent. Jellyrolquilt en japanse log cabin. Enthousiaste cursisten en mooie resultaten! 

  • Gevorderden cursus

    vrijdag 18 september 2020

    Vandaag beginners en gevorderden quiltcursus door Jacqueline Schweigl. Bij de beginners zijn de blokken klaar, vandaag sashings uitgezocht. Gevorderden zijn nog nieuwe blokken aan het leren. Enthousiaste groepen!! In januari starten er weer nieuwe groepen.

  • Nieuwsbrief september

    dinsdag 01 september 2020

    In de nieuwsbrief van september leest u onder andere over de nieuwe cursussen One Block Wonder, Paperpiecing, Sashings en borders en Bindings. Ook ziet u wat de aanbiedingen en het nieuwe gratis maandpatroon zijn en dat we alweer in de kerststemming zijn!

    > Klik hier voor de nieuwsbrief

    Linksboven kunt u op 'subscribe' klikken om hem maandelijks automatisch in uw mailbox te krijgen.

  • Eerste Dear Jane bee

    dinsdag 25 augustus 2020

    Maandag 31 augustus is onze allereerste Dear Jane bee! U kunt onder begeleiding een start maken met uw eigen Dear Jane, maar als u al begonnen bent met deze quilt, bent u ook van harte welkom.

    > Klik hier voor info en aanmelden

  • Knieoperatie

    vrijdag 14 augustus 2020

    Dacht pas eind van het jaar aan de beurt te zijn voor een nieuwe knie. Maar er viel iemand uit en zo kreeg ik heel onverwacht gisteren al de operatie. Vandaag alweer thuis en ik hoop weer snel aan het quilten. Ik heb vast nog iets te knippen voor een collagequilt of alvast wat spelden aan mijn paneloneblockwonder. De winkel en atelier zijn gewoon open, heerlijk zulk goed personeel!!

  • One block Wonder

    dinsdag 11 augustus 2020

    Wat een mooie dag om aan een nieuw project te beginnen. De tuintafel als werkblad, moet kunnen toch😃