Gratis patroon augustus:
Onpeilbare Diepte

Als u deze maand iets koopt in de winkel of in de webshop, krijgt u het patroon Onpeilbare Diepte
gratis. Dit patroon is ontworpen door onze Jorine. Uw kunt uw eigen quilt maken met een panel uit onze webshop. 

> Klik hier voor de panels

We zijn geopend

U kunt ons nog steeds bezoeken, maar we laten 1 persoon tegelijk de winkel in.  Ook verzoeken we u om de handen te ontsmetten. We vragen uw begrip als u even moet wachten voordat u geholpen wordt.

Nieuwsberichten

Als u hier helemaal naar beneden scrollt of op pagina 'nieuws' kijkt, kunt u volgen wat er bij ons gebeurt. Zo ziet u bijvoorbeeld ook regelmatig prachtige quilts voorbijkomen die teruggaan naar onze klanten, nadat wij ze hebben doorgequilt.
U kunt ons ook volgen op facebook en instagram.

Nieuwsbrief

Elke maand versturen wij een nieuwsbrief over aanbiedingen, nieuwe producten, cursussen en meer.
Laat hieronder uw gegevens achter om niets meer te missen.

> Klik hier om reeds verstuurde edities te lezen.

Aanmelden nieuwsbrief 

Aan het versturen

Bedankt voor je inschrijving!

Oeps er is iets mis gegaan!

Machinaal quilten

Wij zijn in 2000 als eerste in Europa begonnen met het aanbieden van professioneel machinaal doorquilten met de longarm. Inmiddels hebben we veel ervaring en expertise opgebouwd. Kwaliteit staat bij ons altijd voorop.

> Lees meer

Webshop

Als enige in Nederland hebben wij een prachtige collectie dubbelbrede stoffen, maar inmiddels kunt u ook voor 110cm brede stoffen bij ons terecht. We hebben vele soorten tussenvulling in huis, garens van Superior Threads en het volledige assortiment garens van Mettler. Daarnaast verkopen we natuurlijk vele fournituren en quiltmaterialen. 

Dubbelbrede stoffen

Wat zijn we trots op onze grote collectie stoffen van 275 – 300cm breed. Vindt u het moeilijk om in de webshop te bepalen of de kleur past bij uw quilt? Koop dan eerst een Long quarter. Kijk of het erbij past en bestel daarna uw achterkantstof. De verzendkosten van de XLquarter krijgt u dan terug.

Tussenvullingen

Hier kunt u kiezen uit meer dan 20 soorten tussenvulling. Voor elk doel een ander soort. Van wandkleed, sprei, boxkleed of tafelkleed, van polyester tot katoen en alle soorten natuurmateriaal. Van plakbaar, dun of puffig. We helpen u graag om uw keus te maken.

Workshops& Cursussen

Wij geven ook quiltcursussen, workshops en bees in ons mooie pand in Zoetermeer.

Bent u beginnend quilter of wilt u juist de fijne kneepjes leren? U vindt hier de cursus die bij u past.

> Lees meer

Nieuwsbrieven

Elke maand versturen wij een nieuwsbrief over aanbiedingen, nieuwe producten, cursussen en nog veel meer.

> Klik hier om u in te schrijven

> Klik hier voor eerdere edities van de nieuwsbrief

Quildagboek

Ter inspiratie en vermaak tonen we op de Quiltdagboek-pagina veel van de quilts die we voor onze klanten hebben doorgequilt.

> Lees meer


SewEzi Naaitafels

SewEzi is de ideale comfortabele naaitafel. Uw naaimachine is verzonken in de tafel, waardoor u een comfortabele werkhouding heeft. Hierdoor houdt u het naaien veel langer vol.

> Lees meer

Nieuws

  • One block Wonder

    dinsdag 11 augustus 2020

    Wat een mooie dag om aan een nieuw project te beginnen. De tuintafel als werkblad, moet kunnen toch😃

  • Cursus 'One Block Wonder' quilt'

    donderdag 06 augustus 2020

    Vandaag valt de Quilt&Zo 70 in de bus met daarin precies een quilt waar ik mee bezig ben. Het is de 'One Block Wonder' quilt maar dan gemaakt van een panel.

    Je kunt hem maken met een panel, een borderstof of een 110 cm brede stof waar een repeterend patroon in zit. Dit patroon heb je dan 7 keer nodig.

    Het is geen eenvoudige quilt om te maken, vandaar dat ik direct 3 cursussen heb ingepland. Van tevoren zoeken we samen een stof uit die hiervoor geschikt is. We hebben heel veel keuze!

    > Klik hier om u aan te melden voor 1 van de 3 data

  • Patronenboek 'Garden of Dreams'

    dinsdag 04 augustus 2020

    Met het patronenboek 'Garden of Dreams' kunt u de mooiste quilts maken. Een van onze klanten maakte dit patroon 'Bloom' met een jellyroll met Garden of Dreams stoffen.

    > Klik hier voor het boek

    > Klik hier voor de jellyroll

  • Nieuwsbrief augustus

    zaterdag 01 augustus 2020

    De nieuwsbrief van augustus is verzonden. Hierin vindt u onder andere welke nieuwe cursussen er worden gegeven, wat de maandaanbiedingen zijn en wat het gratis maandpatroon is van augustus.

    > Klik hier

  • Tentoonstelling Bibliotheek Leidschenveen

    zaterdag 01 augustus 2020

    Wat enorm leuk om te mogen doen! Expositie in de bibliotheek in Leidschenveen. Quilts op de borden, 3 vitrinekasten en quilt Vermeer en meer( meisje met de parel). Schitterende boeken erbij gekozen. Bij genoeg belangstelling geef ik er ook een workshop en lezing. T/m september tijdens de openingstijden van de bibliotheek!

  • Elly jarig

    maandag 27 juli 2020

    Heerlijk verjaardagsweekend gehad in de Beekse Bergen! Gezellig met kinderen en kleinkinderen. Iedereen bedankt voor de felicitaties.

  • Gequilte quilts 3

    donderdag 23 juli 2020

    De eerste is met overall-patroon met muzieknoten, de laatste met overall-patroon 'Square Peg Round hole'.

  • Gequilte quilts 2

    donderdag 23 juli 2020

    Deze quilt is helemaal ge-freehand.