Grotere winkel

Nog maar net verhuisd naar een groter pand en nu alweer uitgebreid! We hebben nu 2 verdiepingen. Het atelier is naar de nieuwe bovenverdieping verhuisd, waardoor we beneden een grotere winkel konden inrichten. Wat eerst de winkel was, is nu bee- en cursusruimte.

Hieronder kunt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van aanbiedingen en het nieuwe cursusaanbod.

Ruimere openingstijden

Omdat wij nu een aparte winkelruimte hebben kunnen we vaker open!

Wij zijn geopend op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 10.00 - 17.00 uur.

NIEUW! Maandkalender

Als u op onze website naar de agenda gaat, ziet u een maandkalender staan.

In deze agenda vindt u niet alleen de data van onze cursussen en bees, maar ook de beurzen en evenementen waar wij met onze winkel staan. Dit is interessant voor u als u deze beurs wilt bezoeken, maar ook handig om te weten als u naar de winkel komt. 

> Naar de agenda

Schrijft u zich hier in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van nieuws en aanbiedingen.
In elke nieuwsbrief staat een aanbieding die we alleen zo communiceren. Mis het niet!

Aan het versturen

Bedankt voor je inschrijving!

Oeps er is iets mis gegaan!

Machinaal quilten

Wij zijn in 2000 als eerste in Europa begonnen met het aanbieden van professioneel machinaal doorquilten met de longarm. Inmiddels hebben we veel ervaring en expertise opgebouwd. Kwaliteit staat bij ons altijd voorop.

> Lees meer

Webshop

Als enig in Nederland hebben wij een prachtige collectie dubbelbrede stoffen, vele soorten tussenvullingen en een uitgebreid assortiment garens. En natuurlijk vele fournituren en quiltmaterialen.

Direct naar de webshop

Dubbelbrede stoffen

Wat zijn we trots op onze grote collectie stoffen van 275 – 300cm breed. Vindt u het moeilijk om in de webshop te bepalen of de kleur past bij uw quilt? Koop dan eerst een Long quarter. Kijk of het erbij past en bestel daarna uw achterkantstof. De verzendkosten van de XLquarter krijgt u dan terug.

Tussenvullingen

Hier kunt u kiezen uit meer dan 20 soorten tussenvulling. Voor elk doel een ander soort. Van wandkleed, sprei, boxkleed of tafelkleed, van polyester tot katoen en alle soorten natuurmateriaal. Van plakbaar, dun of puffig. We helpen u graag om uw keus te maken.

Workshops& Cursussen

Wij geven ook quiltcursussen, workshops en bees in ons mooie pand in Zoetermeer.

Bent u beginnend quilter of wilt u juist de fijne kneepjes leren? U vindt hier de cursus die bij u past.

> Lees meer

Bernina Longarm

Elly Prins is ambassadeur van de Bernina Longarm en kan u alles vertellen over de Bernina Q20 en Q24. Indien u nadenkt over de aanschaf van een Bernina Longarm, kunt u een vrijblijvende afspraak maken voor een demonstratie.  

> Lees meer

Quildagboek

Ter inspiratie en vermaak tonen we op de Quiltdagboek-pagina veel van de quilts die we voor onze klanten hebben doorgequilt.

> Lees meer


SewEzi Naaitafels

SewEzi is de ideale comfortabele naaitafel. Uw naaimachine is verzonken in de tafel, waardoor u een comfortabele werkhouding heeft. Hierdoor houdt u het naaien veel langer vol.

> Lees meer

Nieuws

  • Cursus clammies

    maandag 24 september 2018

    Vrijdag gaf Gabrielle de clammies-cursus. Iedereen blij met het geleerde, ze werkten met de clammiesrulers en daarna het freehand quilen in de clammie. Volgende week donderdag 27 september geeft Wil Fritsma machinequilten 1. Daar zijn nog 2 plaatsen vrij!

  • Tentoonstellingen St. Marie aux Mines

    maandag 17 september 2018

    Bijzondere tijd weer in St Marie aux Mines in Frankrijk. Ik mocht mee om een paar tentoonstellingen te zien. Kleine impressie van al het moois.

  • St Marie aux Mines

    vrijdag 14 september 2018

    Tot en met zondag zijn we in Frankrijk in St Marie aux Mines op de quiltbeurs!

  • Nieuwe brochure tussenvulling

    dinsdag 11 september 2018

    Wat ben ik trots op onze brochure over tussenvulling. Hij is zo lekker duidelijk geworden door gebruik van symbolen. En hoe fijn dat vandaag een giga levering van Quilters Dream is gekomen.

  • Tentoonstelling in Deventer

    dinsdag 11 september 2018

    Van donderdag tot en met zondag hebben we op de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde gestaan in de Grote Kerk in Deventer. Het was op de zondag na gezellig druk.

  • Nieuwsbrief september

    dinsdag 04 september 2018

    In de nieuwsbrief van september onder andere:

    * De nieuwe maandkalender

    * De beurzen en cursussen van september

    * Een spectaculaire aanbieding die we alleen in de nieuwsbrief vermelden.

    Heeft u de nieuwsbrief gemist?

    > Klik hier

    Om de volgende nieuwsbrief niet te missen, kunt u zich meteen aanmelden door in de linker bovenhoek op subscribe te klikken.

  • Quilts

    dinsdag 04 september 2018

    Wat heerlijk om weer zoveel mensen blij te maken met een quilt die af is! De wachttijden voor overal quilten zijn niet meer zo lang, dus welkom in ons atelier en winkel om er een te brengen.

  • De beginnerscursus begint weer!

    woensdag 22 augustus 2018

    Dinsdag 28 augustus starten we weer met een beginnerscursus patchwork en quilten. Elke maand een dinsdagochtend, 4 keer. Er is nog plaats! Van harte welkom!!

    > Klik hier