Gratis patroon juli:
Jewels

Als u deze maand iets koopt in de winkel of in de webshop, krijgt u het patroon Jewels 
gratis. Dit patroon is een favoriet van onze Anja. De komende maanden is het maandpatroon steeds uitgekozen door een andere collega.

> Klik hier voor de stoffen

We zijn geopend

U kunt ons nog steeds bezoeken, maar we laten 1 persoon tegelijk de winkel in.  Ook verzoeken we u om de handen te ontsmetten. We vragen uw begrip als u even moet wachten voordat u geholpen wordt.

Nu ook mondkapjes

We hebben nu ook mondkapjes in onze webshop!
> Klik hier

Op onze pagina over mondkapjes leest u hoe wij denken over zelfgemaakte beschermingsmiddelen.
> Klik hier

Nieuwsbrief

Elke maand versturen wij een nieuwsbrief over aanbiedingen, nieuwe producten, cursussen en meer.
Laat hieronder uw gegevens achter om niets meer te missen.

> Klik hier om reeds verstuurde edities te lezen.

Aanmelden nieuwsbrief

Aan het versturen

Bedankt voor je inschrijving!

Oeps er is iets mis gegaan!

Machinaal quilten

Wij zijn in 2000 als eerste in Europa begonnen met het aanbieden van professioneel machinaal doorquilten met de longarm. Inmiddels hebben we veel ervaring en expertise opgebouwd. Kwaliteit staat bij ons altijd voorop.

> Lees meer

Webshop

Als enige in Nederland hebben wij een prachtige collectie dubbelbrede stoffen, maar inmiddels kunt u ook voor 110cm brede stoffen bij ons terecht. We hebben vele soorten tussenvulling in huis, garens van Superior Threads en het volledige assortiment garens van Mettler. Daarnaast verkopen we natuurlijk vele fournituren en quiltmaterialen. 

Dubbelbrede stoffen

Wat zijn we trots op onze grote collectie stoffen van 275 – 300cm breed. Vindt u het moeilijk om in de webshop te bepalen of de kleur past bij uw quilt? Koop dan eerst een Long quarter. Kijk of het erbij past en bestel daarna uw achterkantstof. De verzendkosten van de XLquarter krijgt u dan terug.

Tussenvullingen

Hier kunt u kiezen uit meer dan 20 soorten tussenvulling. Voor elk doel een ander soort. Van wandkleed, sprei, boxkleed of tafelkleed, van polyester tot katoen en alle soorten natuurmateriaal. Van plakbaar, dun of puffig. We helpen u graag om uw keus te maken.

Workshops& Cursussen

Wij geven ook quiltcursussen, workshops en bees in ons mooie pand in Zoetermeer.

Bent u beginnend quilter of wilt u juist de fijne kneepjes leren? U vindt hier de cursus die bij u past.

> Lees meer

Nieuwsbrieven

Elke maand versturen wij een nieuwsbrief over aanbiedingen, nieuwe producten, cursussen en nog veel meer.

> Klik hier om u in te schrijven

> Klik hier voor eerdere edities van de nieuwsbrief

Quildagboek

Ter inspiratie en vermaak tonen we op de Quiltdagboek-pagina veel van de quilts die we voor onze klanten hebben doorgequilt.

> Lees meer


SewEzi Naaitafels

SewEzi is de ideale comfortabele naaitafel. Uw naaimachine is verzonken in de tafel, waardoor u een comfortabele werkhouding heeft. Hierdoor houdt u het naaien veel langer vol.

> Lees meer

Nieuws

  • Quilts opgehaald

    maandag 06 juli 2020

    Deze quilts zijn vorige week opgehaald. We gaan er nu weer flink tegenaan en hopen deze week veel mensen blij te maken. #ellyprinsmachinequilting

  • Inspirerende dag bij QB fabrics

    maandag 06 juli 2020

    Inspirerende dag bij QB fabrics. Bepakt en bezakt weer naar huis. Stoffen voor deze kerstquilt nu ook bij ons verkrijgbaar. Ook bamboe tussenvulling pakketten in 4 maten meegenomen. #ellyprinsmachinequilting #winlinebamboobatting #inthebeginningfabrics

  • Floral Windows-patroon met andere stoffen

    zaterdag 04 juli 2020

    Wat een mooie quilt heeft Jorine toch gemaakt. Hangt nu boven haar bank te prijken. Alle stoffen nog steeds bij ons te koop en het patroon krijg je er gratis bij! #ellyprinsmachinequilting

  • Nieuwe aquarel-stoffen

    vrijdag 03 juli 2020

    Wat een mooie nieuwe serie stoffen staan er weer in de webshop. Studio E watercolor sketchbook. Inspirerende ontwerpen, zin in een nieuw project? #ellyprinsmachinequilting #quiltstoffen #watercolorsketchbook

  • Geen woorden voor, bedankt meiden!

    donderdag 02 juli 2020

    Geen woorden voor, bedankt meiden!

  • Nieuwsbrief juli

    woensdag 01 juli 2020

    > Klik hier voor de nieuwsbrief

    In de nieuwsbrief van juli leest u o.a.:

    - Dat u deze hele zomer gewoon bij ons terecht kunt voor doorquilten, shoppen of cursussen!

    - Wat het mooie nieuwe maandpatroon is

    - Welke stoffen en tussenvullingen er in de aanbieding zijn

    - Welke cursussen u in juli kunt volgen

  • Nieuwsbrief Mei

    maandag 04 mei 2020

    In deze nieuwsbrief leest u o.a.:

    - Dat de cursussen weer van start gaan!
    - Met welke leuke stofpakketten en patronen u meteen  aan de slag kunt.
    - Welke stoffen er in de aanbieding zijn.
    - Over ons uitgebreide Vlieseline-aanbod! 

    > Klik hier voor de nieuwsbrief

  • Extra nieuwsbrief half april

    woensdag 15 april 2020

    We hebben er weer een nieuwsbrief uitgedaan. Hierin leest u onder andere:

    Dat u nu ook op afspraak op zaterdag langs kunt komen, over de vele 20 jaar = 20% aanbiedingen en dat we u missen!

    > Klik hier voor de nieuwsbrief