Gratis patroon oktober:
Tjilp!

Als u in oktober iets koopt in de winkel of in de webshop, krijgt u het patroon Tjilp gratis.

> Klik hier voor de gebruikte stoffen. We hebben ook een compleet pakket voor de top in twee kleurstellingen.

Coronamaatregelen

U bent van harte welkom in onze winkel, maar houden ons wel aan de 1,5 meter afstand. Ook vragen we u bij de ingang de handen te ontsmetten. Wilt u een mondkapje gebruiken, maar heeft u die niet bij zich? Wij hebben een kapje voor eenmalig gebruik voor u liggen. 

Het kan zijn dat u even moet wachten tot er meer ruimte is. Is de deur dicht? Bel dan even aan.

Huisjes quilten met Wilma Bruins 

Nu de najaarsbeurzen niet doorgaan hebben we nieuwe cursussen ingepland, zodat we ons daarop kunnen richten. Zo hebben we bijvoorbeeld 2 leuke, creatieve cursussen van Wilma Bruins op het programma: Dresden Huisjes en Bouw je Eigen Stadje

> Naar het cursusoverzicht

Nieuwsbrief

Elke maand versturen wij een nieuwsbrief over aanbiedingen, nieuwe producten, cursussen en meer.
Laat hieronder uw gegevens achter om niets meer te missen.

> Klik hier om reeds verstuurde edities te lezen.

Aanmelden nieuwsbrief 

Aan het versturen

Bedankt voor je inschrijving!

Oeps er is iets mis gegaan!

Machinaal quilten

Wij zijn in 2000 als eerste in Europa begonnen met het aanbieden van professioneel machinaal doorquilten met de longarm. Inmiddels hebben we veel ervaring en expertise opgebouwd. Kwaliteit staat bij ons altijd voorop.

> Lees meer

Webshop

Als enige in Nederland hebben wij een prachtige collectie dubbelbrede stoffen, maar inmiddels kunt u ook voor 110cm brede stoffen bij ons terecht. We hebben vele soorten tussenvulling in huis, garens van Superior Threads en het volledige assortiment garens van Mettler. Daarnaast verkopen we natuurlijk vele fournituren en quiltmaterialen. 

Dubbelbrede stoffen

Wat zijn we trots op onze grote collectie stoffen van 275 – 300cm breed. Vindt u het moeilijk om in de webshop te bepalen of de kleur past bij uw quilt? Koop dan eerst een Long quarter. Kijk of het erbij past en bestel daarna uw achterkantstof. De verzendkosten van de XLquarter krijgt u dan terug.

Tussenvullingen

Hier kunt u kiezen uit meer dan 20 soorten tussenvulling. Voor elk doel een ander soort. Van wandkleed, sprei, boxkleed of tafelkleed, van polyester tot katoen en alle soorten natuurmateriaal. Van plakbaar, dun of puffig. We helpen u graag om uw keus te maken.

Workshops& Cursussen

Wij geven ook quiltcursussen, workshops en bees in ons mooie pand in Zoetermeer.

Bent u beginnend quilter of wilt u juist de fijne kneepjes leren? U vindt hier de cursus die bij u past.

> Lees meer

Nieuwsbrieven

Elke maand versturen wij een nieuwsbrief over aanbiedingen, nieuwe producten, cursussen en nog veel meer.

> Klik hier om u in te schrijven

> Klik hier voor eerdere edities van de nieuwsbrief

Quildagboek

Ter inspiratie en vermaak tonen we op de Quiltdagboek-pagina veel van de quilts die we voor onze klanten hebben doorgequilt.

> Lees meer


SewEzi Naaitafels

SewEzi is de ideale comfortabele naaitafel. Uw naaimachine is verzonken in de tafel, waardoor u een comfortabele werkhouding heeft. Hierdoor houdt u het naaien veel langer vol.

> Lees meer

Nieuws

  • Hanger huisje

    maandag 19 oktober 2020

    Nu in winkel en webshop:

    Dit leuke huisje kan gebruikt worden om een kleine quilt (A4 grootte) aan op te hangen d.m.v. een tunnel.

    > Klik hier

    Het huisje is exclusief quilt, dit is slechts een voorbeeld.

  • Sashiko cursus

    maandag 19 oktober 2020

    Sashiko cursus vandaag, wat een mooi resultaat na paar uurtjes les! 

  • Jorine met pensioen!

    maandag 19 oktober 2020

    Vandaag hebben we Jorine uitgezwaaid. Jorine heeft 15 jaar bij ons gewerkt. We zijn dankbaar voor al die jaren. Ze was overal inzetbaar, van winkel, op een beurs staan of achter de longarm. Jorine kon alle moeilijke naaiklussen aan en voor het biezen van quilts draaide ze haar hand niet om. Jorine het ga je goed! Als corona het toelaat gaan we binnenkort nog met elkaar een dagje uit.

  • Hummingbird lane

    maandag 19 oktober 2020

    Wat een schitterende stoffen weer van 'In the Beginning'! Dit zijn 3 stoffen van kleurrijke serie 'Hummingbird Lane'. 

    > Klik hier

  • Collagecursus

    maandag 19 oktober 2020

    Vandaag cursus collage gegeven. Iedereen een ander patroon, zo leuk al die verschillende ontwerpen van Laura Heine. Iedereen in de les op 1,5 meter, ik een scherm voor en bij bezoek aan de winkel ieder een mondkapje. Fijn dat het zo toch kan.

  • Quilts klaar 2

    maandag 19 oktober 2020

  • Quilts klaar 1

    maandag 19 oktober 2020

    Wat een mooie quilts kwamen er deze week weer van de longarm machine. Geniet maar even mee!

  • Tussenvulling weer binnen

    donderdag 08 oktober 2020

    Lang op gewacht maar nu zijn de meeste tussenvullingen weer aangevuld. Keuze uit meer dan 20 soorten. Moeilijk om te kiezen, koop dan voor €5 een zakje met monsters en beschrijvingen.

    > Klik hier voor alle tussenvulling